دوره آموزشی روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این دوره حمید شکری، معاون برنامه ریزی ارتباطی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، موضوعات مرتبط با اصول نشر اخبار مانند هدفمند بودن، امید بخش بودن و به روز بودن را شرح داد.

وی در ادامه روش های برقراری ارتباطی موثر مانند زبان بدن، چگونگی اثربخش بودن در ارتباط، نحوه جذب افراد مختلف و اهمیت تیوری حلقه ها را به تفصیل توضیح داد.

لازم به ذکر است که در این دوره به غیر از اعضا و کارکنان شرکت مادرتخصصی، از صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی نیز به صورت برخط افراد زیادی شرکت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *