چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ www.sfida.ir

دوره آموزشی روابط عمومی


دوره آموزشی آشنایی با تکنیک های روابط عمومی، توسط معاون برنامه ریزی ارتباطی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، 17 مهر سال جاری در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این دوره حمید شکری، معاون برنامه ریزی ارتباطی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، موضوعات مرتبط با اصول نشر اخبار مانند هدفمند بودن، امید بخش بودن و به روز بودن را شرح داد. وی در ادامه روش های برقراری ارتباطی موثر مانند زبان بدن، چگونگی اثربخش بودن در ارتباط، نحوه جذب افراد مختلف و اهمیت تیوری حلقه ها را به تفصیل توضیح داد. لازم به ذکر است که در این دوره به غیر از اعضا و کارکنان شرکت مادرتخصصی، از صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی نیز به صورت برخط افراد زیادی شرکت داشتند.


© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.