ارائه توانمندی های شرکت طرح گسترش بیمه در شورای مدیران شرکت مادر تخصصی

شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که روز شنبه۲۰ خردادماه ۱۳۹۶ در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی برپاشد، به ارائه توانمندی های خود در زمینه های مدیریت ریسک و پوشش های بیمه ای پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ علی مقیمی؛ مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» روز شنبه ۱۳ خردادماه ۱۳۹۶ در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی از فعالیت های این شرکت در راستای مدیریت ریسک و ارایه پوشش‌های بیمه‌ای‌ سخن گفت.

علی مقیمی؛ مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» گفت: به طور کلی شرکت‌های کارگزاری به عنوان وکیل بیمه‌ای مشتریان (بیمه‌گزاران) جدا از هرگونه وابستگی به یک شرکت بیمه‌ای خاص فعالیت کرده و علاوه بر ارایه پوشش‌های بیمه‌ای‌، همه ی امور توسط این شرکت‌ها بدون دریافت هزینه‌ صورت می‌گیرد.

وی افزود: این گروه بیمه‌ای به ‌طور رسمی در سال ۱۳۸۲ با نام نمایندگی بیمه مهرآفرین (۵۴۹۷) و حضور جمعی از کارشناسان دانش‌آموخته در رشته‌های بیمه و مدیریت از دانشگاه‌های معتبر کشور آغاز به کار کرده است.

 مقیمی اظهار داشت: این واحد خدمات بیمه‌ای تنها یک سال پس از آغاز فعالیت خود از سال۱۳۸۳ با دریافت «امتیاز درجه یک»، و در سال‌های بعد در قالب شرکت خدمات بیمه‌ای در زمینه ارائه خدمات بیمه، از سوی یکی از شرکت‌های معتبر بیمه‌گر ادامه فعالیت داده است.

مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» گفت: این مجموعه بیمه‌ای با توجه به حرکت نوین صنعت بیمه در نیم دهه‌ی گذشته در مسیر خصوصی‌سازی و شکل‌گیری شرکت‌های بیمه‌گر جدید، فعالیت خود به عنوان نماینده تنها یک شرکت بیمه‌گر را به نفع بیمه گزاران (مشتریان) خود نمی‌دانست و از همین رو در سال ۱۳۹۱ با هدف توسعه، گسترش، افزایش توان و سطح اختیارات و فعالیت پویاتر در عرصه خدمات بیمه به شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» (سهامی خاص)، تبدیل شده است. براساس این تغییرات طرح گسترش بیمه می‌تواند خدمات بیمه‌ی خود را از طریق هر شرکت بیمه‌گری که بیمه‌گزار (مشتری) بر حسب معیارها، دلایل و علایق خود انتخاب کند، عرضه نماید.

وی مزیت های که یک کارگزاری را اطلاع از آخرین تحولات صنعت بیمه در سطح تمام شرکت‌های بیمه‌گر؛ توانایی و قابلیت همکاری با همه ی شرکت‌های بیمه‌گر به طور همزمان؛ ارائه و اجرای تمامی خدمات بیمه‌ای از مرحله قبل از صدور تا دریافت خسارت‌های احتمالی توسط شرکت‌های کارگزار؛ عدم دریافت هزینه‌ اضافی برای ارایه تمام خدمات بیمه‌ای توسط شرکت‌های کارگزاری؛ عدم وابستگی و تعلق شرکت‌های کارگزاری به شرکت بیمه‌های بیمه‌گر؛ یکسان بودن منافع مالی شرکت‌های کارگزاری در تمامی شرکت‌های بیمه که موجب افزایش سطح کارایی معیارهای انتخاب شرکت‌های کارگزاری در بین شرکت‌های بیمه در رشته‌های مختلف برای همکاری می‌شود؛ عنوان کرد.

 در پایان جلسه با توجه به توضیحات ارائه شده مقرر شد کارگروهی با هدف بهره مندی همکاران و اعضای تحت تکفل آنان از پوشش های بیمه ای در شرکت مادر تخصصی تشکیل  گردد و با بررسی و شناسایی زمینه های ذیربط موضوع ، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای هیات مدیره، مدیران ، مشاوران و روسای ادارات  شرکت مادر تخصصی حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *