شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که روز شنبه20 خردادماه 1396 در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی برپاشد، به ارائه توانمندی های خود در زمینه های مدیریت ریسک و پوشش های بیمه ای پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ علی مقیمی؛ مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» روز شنبه 13 خردادماه 1396 در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی از فعالیت های این شرکت در راستای مدیریت ریسک و ارایه پوششهای بیمهای سخن گفت.
علی مقیمی؛ مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» گفت: به طور كلی شركتهای كارگزاری به عنوان وكیل بیمهای مشتریان (بیمهگزاران) جدا از هرگونه وابستگی به يك شركت بیمهای خاص فعالیت کرده و علاوه بر ارایه پوششهای بیمهای، همه ی امور توسط این شركتها بدون دریافت هزینه صورت میگیرد.
وی افزود: این گروه بیمهای به طور رسمی در سال 1382 با نام نمایندگی بیمه مهرآفرین (5497) و حضور جمعی از کارشناسان دانشآموخته در رشتههای بیمه و مدیریت از دانشگاههای معتبر کشور آغاز به کار کرده است.
مقیمی اظهار داشت: اين واحد خدمات بيمهاي تنها يك سال پس از آغاز فعاليت خود از سال1383 با دريافت «امتياز درجه يك»، و در سالهای بعد در قالب شرکت خدمات بیمهای در زمينه ارائه خدمات بيمه، از سوي یکی از شرکتهای معتبر بیمهگر ادامه فعاليت داده است.
مدیر فنی و اجرائی شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» گفت: این مجموعه بیمهای با توجه به حرکت نوین صنعت بیمه در نیم دههی گذشته در مسیر خصوصیسازی و شکلگیری شرکتهای بیمهگر جدید، فعالیت خود به عنوان نماینده تنها یک شرکت بیمهگر را به نفع بیمه گزاران (مشتریان) خود نمیدانست و از همین رو در سال 1391 با هدف توسعه، گسترش، افزايش توان و سطح اختيارات و فعاليت پوياتر در عرصه خدمات بيمه به شرکت کارگزاری رسمی «طرح گسترش بیمه» (سهامی خاص)، تبديل شده است. براساس این تغییرات طرح گسترش بیمه میتواند خدمات بیمهی خود را از طریق هر شرکت بیمهگری که بیمهگزار (مشتری) بر حسب معیارها، دلایل و علایق خود انتخاب کند، عرضه نماید.
وی مزيت های كه يك كارگزاری را اطلاع از آخرین تحولات صنعت بیمه در سطح تمام شركتهای بیمهگر؛ توانایی و قابلیت همكاری با همه ی شركتهای بیمهگر به طور همزمان؛ ارائه و اجرای تمامی خدمات بیمهای از مرحله قبل از صدور تا دریافت خسارتهای احتمالی توسط شركتهای كارگزار؛ عدم دریافت هزینه اضافی برای ارایه تمام خدمات بیمهای توسط شركتهای كارگزاری؛ عدم وابستگی و تعلق شركتهای كارگزاری به شركت بیمههای بیمهگر؛ یكسان بودن منافع مالی شركتهای كارگزاری در تمامی شركتهای بیمه كه موجب افزایش سطح كارایی معیارهای انتخاب شركتهای كارگزاری در بین شركتهای بیمه در رشتههای مختلف برای همكاری میشود؛ عنوان کرد.
در پایان جلسه با توجه به توضیحات ارائه شده مقرر شد کارگروهی با هدف بهره مندی همکاران و اعضای تحت تکفل آنان از پوشش های بیمه ای در شرکت مادر تخصصی تشکیل گردد و با بررسی و شناسایی زمینه های ذیربط موضوع ، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.
گفتنی است؛ در این جلسه اعضای هیات مدیره، مدیران ، مشاوران و روسای ادارات شرکت مادر تخصصی حضور داشتند.