پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ضروری برای خرید خرما توسط صندوق استان سیستان و بلوچستان ‏

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات برای خرید خرما در سال جاری خبر داد و گفت: مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ضروری به اتحادیه های سهامدار برای خرید خرما پرداخت شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمد حسن یادگارزایی، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان درباره اهم اقدامات انجام گرفته در صندوق از ابتدا تاکنون گفت: سرمایه صندوق استان در شروع فعالیت  ۵ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالبود که هم اکنون به ۱۲۸ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که سرمایه صندوق در ۶ ماهه دوم امسال به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد و کشاورزان بیشتری به جمع سهام داران صندوق افزوده شوند.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از همکاری سازمان جهاد کشاورزی این استان برای تامین سهم مشارکت مالی دولت از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: تامین اعتبار موردنیاز تولیدکنندگان مجموعاً به مبلغ ۱۳۲۴۰ میلیون ریال برای تامین انواع بذر، علوفه و کمک به تنظیم بازار میوه بخشی از اقدامات و فعالیت های صندوق استان در شش ماهه ابتدایی سال ۹۴ بوده است.

ویدربارهسایر فعالیت های انجام شده توسط این صندوق گفت: برگزاری جلسات به منظور آشنایی مسئولان استانی با صندوق، هماهنگی نمایندگان استان به منظور استفاده از اعتبارات دولتی، ایجاد تعامل و همکاری با مدیران سازمان جهاد کشاورزی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل سازمان در راستای کمک به صندوق است.                     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *