چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ www.sfida.ir

پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ضروری برای خرید خرما توسط صندوق استان سیستان و بلوچستان ‏


رئيس هيات مديره صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان سيستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات برای خرید خرما در سال جاری خبر داد و گفت: مبلغ 900 میلیون تومان تسهیلات ضروری به اتحادیه های سهامدار برای خرید خرما پرداخت شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمد حسن یادگارزایی، رئيس هيات مديره صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان سيستان و بلوچستان درباره اهم اقدامات انجام گرفته در صندوق از ابتدا تاکنون گفت: سرمایه صندوق استان در شروع فعالیت  5 میلیارد و 409 میلیون و 800 هزار ریالبود که هم اکنون به 128 میلیارد و 397 میلیون و 600 هزار ریال رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که سرمایه صندوق در 6 ماهه دوم امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یابد و کشاورزان بیشتری به جمع سهام داران صندوق افزوده شوند.

رئیس هیات مدیره صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان سيستان و بلوچستان از همکاری سازمان جهاد کشاورزی این استان برای تامین سهم مشارکت مالی دولت از محل اعتبارات ماده 12 قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: تامین اعتبار موردنیاز تولیدکنندگان مجموعاً به مبلغ 13240 میلیون ریال برای تامین انواع بذر، علوفه و کمک به تنظیم بازار میوه بخشی از اقدامات و فعالیت های صندوق استان در شش ماهه ابتدایی سال 94 بوده است.

ویدربارهسایر فعالیت های انجام شده توسط این صندوق گفت: برگزاری جلسات به منظور آشنایی مسئولان استانی با صندوق، هماهنگی نمایندگان استان به منظور استفاده از اعتبارات دولتی، ایجاد تعامل و همکاری با مدیران سازمان جهاد کشاورزی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل سازمان در راستای کمک به صندوق است.                     



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.