در نخستین جلسه هیئت مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند

معاون فنی و عمرانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری فرمانداری شهرستان بیرجند در جمع هیئت مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند در تاریخ شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ نقش و وظیفه دولت ها را تسهیلگری دانست و تأسیس این صندوق ها را از مصادیق بارز این تسهیل گری برشمرد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید مهدی رونقی معاون فنی و عمرانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری فرمانداری شهرستان بیرجند ضمن تشکر از اقدامات شاخص و خوب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند، رویکرد توسعه ای و ورود به بازار و فروش محصولات کشاورزی و تولیدات بهره برداران شهرستان در سطوح عمیق با استفاده از بستر تجارت الکترونیک را ضروری دانست و گفت: توجه مستمر به خرده مالکان و تجمیع آنها از طریق حمایت از تشکل های فعال و استفاده از شرکت های دانش بنیان در تکمیل طرح های اجرایی و تبیین اهداف مدل های ارائه خدمت ضروری است.
وی نوید انجام تعهدات اعتباری فرمانداری شهرستان بیرجند در افزایش سرمایه را به هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند دادند.
حسین مالکی، بخشدار مرکزی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه گفت: در حوزه اطلاع رسانی می توانم قول مساعدت و همکاری را به صندوق بدهم که خدمات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجنئد از طریق دهیاری ها و شورای اسلامی برای آشنایی بیشتر کشاورزان روستائی در حوزه روستاها بدهم و همچنین از افزایش سرمایه نوبت آتی خبر داد.
در حاشیه این جلسه محمدعلی محمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند (و نماینده دولت در این صندوق)، از هیئت مدیره قبل تجلیل و قدردانی کرد.
سپس حامد نخعی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند به ارائه گزارش فعالیت ها در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *