چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ www.sfida.ir

در نخستین جلسه هیئت مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند


معاون فنی و عمرانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری فرمانداری شهرستان بیرجند در جمع هیئت مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند در تاریخ شنبه 8 اردیبهشت ماه 1397 نقش و وظیفه دولت ها را تسهیلگری دانست و تأسیس این صندوق ها را از مصادیق بارز این تسهیل گری برشمرد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید مهدی رونقی معاون فنی و عمرانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری فرمانداری شهرستان بیرجند ضمن تشکر از اقدامات شاخص و خوب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند، رویکرد توسعه ای و ورود به بازار و فروش محصولات کشاورزی و تولیدات بهره برداران شهرستان در سطوح عمیق با استفاده از بستر تجارت الکترونیک را ضروری دانست و گفت: توجه مستمر به خرده مالکان و تجمیع آنها از طریق حمایت از تشکل های فعال و استفاده از شرکت های دانش بنیان در تکمیل طرح های اجرایی و تبیین اهداف مدل های ارائه خدمت ضروری است.
وی نوید انجام تعهدات اعتباری فرمانداری شهرستان بیرجند در افزایش سرمایه را به هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند دادند.
حسین مالکی، بخشدار مرکزی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه گفت: در حوزه اطلاع رسانی می توانم قول مساعدت و همکاری را به صندوق بدهم که خدمات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجنئد از طریق دهیاری ها و شورای اسلامی برای آشنایی بیشتر کشاورزان روستائی در حوزه روستاها بدهم و همچنین از افزایش سرمایه نوبت آتی خبر داد.
در حاشیه این جلسه محمدعلی محمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند (و نماینده دولت در این صندوق)، از هیئت مدیره قبل تجلیل و قدردانی کرد.
سپس حامد نخعی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بیرجند به ارائه گزارش فعالیت ها در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.


© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.