حل مشکلات کشاورزان با پرداخت تسهیلات به موقع توسط صندوق البرز

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ بیژن فرجی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز با اشاره به ارائه تسهیلات پرداختی اظهار داشت: در مدت فعالیت صندوق استان تاکنون مبلغ  472 میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش قرض الحسنه در قالب ۲۹۷ قرارداد با ساز و کار آسان در اختیار سهامداران و تشکل ها قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات ضروری در قالب ۹۸ قرارداد از محل منابع داخلی صندوق و مبلغ ۲۳ میلیارد ریال از منابع تسهیلات بانک توسعه تعاون در قالب ۸ قرارداد به سهامداران پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز تصرح کرد: با توجه به رضایتمندی سهامداران از ارائه خدمات صندوق این امر باعث شده است که در طی پنج مرحله افزایش سرمایه، سرمایه صندوق به مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال افزایش یابد و همچنین تعداد سهامداران به ۵۰ تشکل نیز افزایش یافته است.

فرجی همچنین گفت: این صندوق در نیمه دوم سال ۱۳۹۱ با سرمایه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال با مشارکت ۳۵ تشکل فعال در استان شروع به فعالیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *