چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ www.sfida.ir

حل مشکلات کشاورزان با پرداخت تسهیلات به موقع توسط صندوق البرز


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز با بیان اینکه با پرداخت به موقع تسهیلات بخش قابل توجهی از مشکلات تشکل ها و سهامداران وکشاورزان مرتفع شده است؛ گفت: این امر باعث شده که تعدادی از تشکل ها در قالب زنجیره تولید بتوانند نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم  از جمله احداث کارخانه خوراک دان مرغی و خوراک دام اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ بیژن فرجی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز با اشاره به ارائه تسهیلات پرداختی اظهار داشت: در مدت فعالیت صندوق استان تاکنون مبلغ  472 میلیارد و 678 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش قرض الحسنه در قالب 297 قرارداد با ساز و کار آسان در اختیار سهامداران و تشکل ها قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین مبلغ 184 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات ضروری در قالب 98 قرارداد از محل منابع داخلی صندوق و مبلغ 23 میلیارد ریال از منابع تسهیلات بانک توسعه تعاون در قالب 8 قرارداد به سهامداران پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان البرز تصرح کرد: با توجه به رضایتمندی سهامداران از ارائه خدمات صندوق این امر باعث شده است که در طی پنج مرحله افزایش سرمایه، سرمایه صندوق به مبلغ 193 میلیارد و 187 میلیون ریال افزایش یابد و همچنین تعداد سهامداران به 50 تشکل نیز افزایش یافته است.

فرجی همچنین گفت: این صندوق در نیمه دوم سال 1391 با سرمایه ای بالغ بر 16 میلیارد و 972 میلیون ریال با مشارکت 35 تشکل فعال در استان شروع به فعالیت کرد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.