حضور نماینده بانوان شاغل شرکت مادر تخصصی در نشست کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی

نماینده بانوان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نشست مشورتی-آموزشی کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی در اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان شرکت کرد.  

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ زینب شکرالهی،معاون مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و نماینده بانوان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نشست مشورتی-آموزشی کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی که از ۲۵ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان با حضور مشاور وزیر در امور بانوان وزارت جهادکشاورزی و مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری و نمایندگان زنان شاغل در ستاد وزارت و سازمانها و شرکت های تابعه برگزار می شود، حضور یافت.

فروغ السادات بنی هاشم، مشاور وزیر در امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی گفت: توانمندسازی بانوان در مدیریت نقش های چندگانه و ایجاد تعادل در ایفای هریک از آنها، از برنامه های کمیسیون بانوان است.

وی در نشست نمایندگان معاونت‌ها و سازمان‌های کمیسیون امور بانوان وزارت جهاد کشاورزی در کرمان گفت: بدین منظور ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه مدیریت نقش‌ها و سبک زندگی متعادل به منظور حمایت از بانوان شاغل در اولویت‌های کاری این کمیسیون قرار دارد.

بنی‌هاشم با اشاره به نقش اقتصادی زنان روستایی و عشایری گفت: با افزایش مهاجرت مردان و جوانان از روستا به شهر، نقش اقتصادی زنان و دختران روستایی و عشایری به ویژه در تامین امنیت غذایی خانوار افزایش یافته است.

بنابه این گزارش، این نشست از ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز در کرمان برگزار می‌شود که امروز در افتتاحیه این نشست عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان مشاور استاندار کرمان و نمایندگان معاونت‌ها و سازمان‌های کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند و در ادامه این جلسه، نشست تخصصی کمیسیون بانوان برگزار می شود.

گفتنی است؛امروز ۲۶ اردیبهشت، دوره‌های آموزشی نقش ورزش در سلامت خانواده و چیدمان محیط کار برای اعضای کمیسیون امور ستاد و استان‌ها برگزار خواهد شد. همچنین در روز آخر اعضای کمیسیون از پروژه‌های زنان روستایی و عشایری شهرستان بردسیر بازدید خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *