چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ www.sfida.ir

حضور نماینده بانوان شاغل شرکت مادر تخصصی در نشست کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی


نماینده بانوان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نشست مشورتی-آموزشی کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی در اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان شرکت کرد.  

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ زینب شکرالهی،معاون مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و نماینده بانوان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در نشست مشورتی-آموزشی کمیسیون بانوان وزارت جهاد کشاورزی که از 25 لغایت 27 اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان با حضور مشاور وزیر در امور بانوان وزارت جهادکشاورزی و مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری و نمایندگان زنان شاغل در ستاد وزارت و سازمانها و شرکت های تابعه برگزار می شود، حضور یافت.

فروغ السادات بنی هاشم، مشاور وزير در امور بانوان وزارت جهاد كشاورزي گفت: توانمندسازی بانوان در مدیریت نقش های چندگانه و ایجاد تعادل در ایفای هریک از آنها، از برنامه های کمیسیون بانوان است.

وی در نشست نمايندگان معاونت‌ها و سازمان‌هاي كميسيون امور بانوان وزارت جهاد كشاورزي در كرمان گفت: بدين منظور ارائه برنامه‌هاي آموزشي در زمينه مديريت نقش‌ها و سبك زندگي متعادل به منظور حمايت از بانوان شاغل در اولويت‌هاي كاري اين كميسيون قرار دارد.

بني‌هاشم با اشاره به نقش اقتصادي زنان روستايي و عشايري گفت: با افزايش مهاجرت مردان و جوانان از روستا به شهر، نقش اقتصادي زنان و دختران روستايي و عشايري به ويژه در تامين امنيت غذايي خانوار افزايش يافته است.

بنابه اين گزارش، اين نشست از 25 ارديبهشت ماه سال جاري به مدت سه روز در كرمان برگزار مي‌شود كه امروز در افتتاحيه اين نشست عباس سعيدي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان مشاور استاندار کرمان و نمايندگان معاونت‌ها و سازمان‌هاي كميسيون بانوان وزارت جهاد كشاورزي حضور داشتند و در ادامه این جلسه، نشست تخصصي كميسيون بانوان برگزار می شود.

گفتني است؛امروز 26 ارديبهشت، دوره‌هاي آموزشي نقش ورزش در سلامت خانواده و چيدمان محيط كار براي اعضاي كميسيون امور ستاد و استان‌ها برگزار خواهد شد. همچنين در روز آخر اعضاي كميسيون از پروژه‌های زنان روستایی و عشایری شهرستان بردسیر بازديد خواهند كرد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.