تفاهم‌نامه همکاری‌ بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی امضاء شد

تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز سه شنبه  ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۹ منعقد شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی  بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اعلام کرد:  امضای این تفاهمنامه همکاری باهدفحمایت از شرکت های دانش بنیان  از طریق صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره گیری از مساعدت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار داشت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی که با مشارکت حدود ۸ هزار تشکل و سهامداری مستقیم  بیش از ۲۰۰هزار تولید کننده در عرصه های مختلف این بخش، شکل گرفته اند، می توانند با محوریت صندوق حمایت از پژوهش و فناوری و ارتباط منسجم  بین تشکل ها و تولیدکنندگان کشاورزی برای شرکت های دانش بنیان در توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی کشور کمک کنند .

بهزاد نسب گفت: شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی با تولید محصولات فن آورانه نقش مهمی در خودکفایی و تامین امنیت غذایی کشور دارند. با خرید محصولات این شرکت ها از سوی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می توان به پایداری این شرکت ها کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *