چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ www.sfida.ir

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی امضاء شد


تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز سه شنبه  18 شهریورماه 1399 منعقد شد .

تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز سه شنبه  18 شهریورماه 1399 منعقد شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی  بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اعلام کرد:  امضای این تفاهمنامه همکاری باهدفحمایت از شرکت های دانش بنیان  از طریق صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره گیری از مساعدت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار داشت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی که با مشارکت حدود 8 هزار تشکل و سهامداری مستقیم  بیش از 200هزار تولید کننده در عرصه های مختلف این بخش، شکل گرفته اند، می توانند با محوریت صندوق حمایت از پژوهش و فناوری و ارتباط منسجم  بین تشکل ها و تولیدکنندگان کشاورزی برای شرکت های دانش بنیان در توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی کشور کمک کنند .

بهزاد نسب گفت: شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی با تولید محصولات فن آورانه نقش مهمی در خودکفایی و تامین امنیت غذایی کشور دارند. با خرید محصولات این شرکت ها از سوی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می توان به پایداری این شرکت ها کمک کرد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.