برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی توسط صندوق زنان شیراز

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز گفت: این صندوق کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی (بوم گردی) را در تاریخ  ۲۶تیرماه ۹۶در سالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صدیقه عباسی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز افزود: این صندوق کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی (بوم گردی) را با حضور ۳۰ تن از نمایندگان صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی شهرستان شیراز سهام دار صندوق در تاریخ  ۲۶تیرماه ۹۶برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آمزوشی که عظیم اله رضوانی، رئیس اداره آموزش و ترویج کشاورزی و کارشناسان آن در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز نیز حضور داشتند؛ درباره تغییر اقلیم در استان فارس و رویکرد جدید به سمت کشاورزی چند کارکردی و پیگیری فعالیت های جانبی در کنار کشاورزی در مناطق روستایی بحث شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی نمایندگان صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی با این فعالیت ها برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *