چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ www.sfida.ir

برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی توسط صندوق زنان شیراز


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز گفت: این صندوق کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی (بوم گردی) را در تاریخ  ۲۶تیرماه ۹۶در سالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صدیقه عباسی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز افزود: این صندوق کارگاه آموزشی گردشگری و توریسم کشاورزی و روستایی (بوم گردی) را با حضور 30 تن از نمایندگان صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی شهرستان شیراز سهام دار صندوق در تاریخ  ۲۶تیرماه ۹۶برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آمزوشی که عظیم اله رضوانی، رئیس اداره آموزش و ترویج کشاورزی و کارشناسان آن در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز نیز حضور داشتند؛ درباره تغییر اقلیم در استان فارس و رویکرد جدید به سمت کشاورزی چند کارکردی و پیگیری فعالیت های جانبی در کنار کشاورزی در مناطق روستایی بحث شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شیراز اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی نمایندگان صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی با این فعالیت ها برگزار شد.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.