برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فاروج

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فاروج با حضور علیرضا رئیسی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره و مدیرعامل و با حضور اکثریت اعضای صندوق در محل سالن شهدای شهرستان فاروج برگزار شد.

سپس جلسات مورد نظر با موضوعات ارائه شده در قسمت فوق ارائه شد و پس از بحث و بررسی موارد فوق به تصویب رسید .

در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی و حسابرس، صورت های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۴  در ۱۸صفحه به تصویب مجمع عمومی رسید. همچنین با توجه به سود خالص ناشی از عملکرد سال مالی ۹۴-۱۳۹۳ صندوق مقرر شد تا مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۵۵۵  ریالبه عنوان اندوخته قانونی منظور شود.

همچنین در این مجمع تصویب شد تا با توجه سود اندک سال مالی ۹۴-۱۳۹۳  مبلغ ۲۱۸ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۵۸ ریال  به عنوان سود انباشته منظور تا در راستای توسعه فعالیتهای صندوق استفاده شود. و نقل و انتقال سهام نیز صورت گرفت. و روزنامه کثیرالانتشار خراسان شمالی برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.

مجمع عمومی از میان موسسات معرفی شده از سوی هیات مدیره، مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آفاق کاوشگران محاسب را به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی شرکت برای بررسی صورت های مالی شرکت در سال مالی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ انتخاب کرد.

در مجمع عمومی فوق العاده این صندوق نیز موضوع بررسی اصلاح ماده ۱۶ اساسنامه پس از بحث و بررسی از دستور کار مجمع عمومی خارج شد.

موضوع تغییر آدرس دفتر صندوق مطرح و تغییر کرد و بدینوسیله ماده ۳ اساسنامه اصلاح شد. همچنین نقل و انتقال سهام و طرح تاسیس صندوق و اساسنامه و قانون تجارت و سایر قوانین و مقرارت جاری کشور نسبت به انجام تشریفات قانونی نقل و انتقال سهام و استعلام از شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اقدام لازم را ه بعمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *