چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ www.sfida.ir

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فاروج


مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فاروج  با حضور 75 درصد از سهامداران روز دوشنبه پنجم بهمن ماه امسال برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فاروج با حضور علیرضا رئیسی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره و مدیرعامل و با حضور اکثریت اعضای صندوق در محل سالن شهدای شهرستان فاروج برگزار شد.

سپس جلسات مورد نظر با موضوعات ارائه شده در قسمت فوق ارائه شد و پس از بحث و بررسی موارد فوق به تصویب رسید .

در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی و حسابرس، صورت های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 94  در 18صفحه به تصویب مجمع عمومي رسید. همچنین با توجه به سود خالص ناشي از عملکرد سال مالی 94-1393 صندوق مقرر شد تا مبلغ 11 میلیون و 496 هزار و 555  ریالبه عنوان اندوخته قانونی منظور شود.

همچنین در این مجمع تصویب شد تا با توجه سود اندک سال مالی 94-1393  مبلغ 218 میلیون و 434 هزار و 558 ریال  به عنوان سود انباشته منظور تا در راستای توسعه فعالیتهای صندوق استفاده شود. و نقل و انتقال سهام نیز صورت گرفت. و روزنامه کثيرالانتشار خراسان شمالی براي درج آگهي هاي شرکت انتخاب شد.

مجمع عمومي از ميان موسسات معرفي شده از سوي هيات مديره، مؤسسة حسابرسي و خدمات مدیریت آفاق کاوشگران محاسب را به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی شركت براي بررسي صورت هاي مالي شركت در سال مالي 1395-1394 انتخاب کرد.

در مجمع عمومی فوق العاده این صندوق نیز موضوع بررسی اصلاح ماده 16 اساسنامه پس از بحث و بررسی از دستور کار مجمع عمومی خارج شد.

موضوع تغییر آدرس دفتر صندوق مطرح و تغییر کرد و بدینوسیله ماده 3 اساسنامه اصلاح شد. همچنین نقل و انتقال سهام و طرح تاسیس صندوق و اساسنامه و قانون تجارت و سایر قوانین و مقرارت جاری کشور نسبت به انجام تشریفات قانونی نقل و انتقال سهام و استعلام از شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اقدام لازم را ه بعمل آورند.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.