برگزاری دومین وبینار تامین منابع مالی خرد و کسب و کار اجتماعی گرامین بانک بنگلادش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ دومین وبینار تخصصی تحت عنوان “تامین منابع مالی خرد و کسب و کار اجتماعی گرامین بانک” توسط شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ برگزار گردید.

مخاطبین وبینار نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی زنان روستایی و عشایری، صندوق های منابع طبیعی، صندوق های منطقه ای و شهرستانی و همچنین مدیران عامل این صندوق ها بودند.

سخنران این وبینار غلام مرشد محمد، معاون گرامین بانک بودند. ایشان بیش از سی سال با گرامین بانک همکاری داشته و در حال حاضر مدیریت واحد همکاری ها و آموزش های بین المللی را نیز بعهده دارند.

در ابتدا حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، ضمن معرفی گرامین بانک برای حضار، برای همکاری های دو جانبه با این بانک بزرگ اعلام آمادگی نمودند و مدل آن را نمونه ای مناسبی برای کاهش فقر، توسعه روستایی، توانمندی زنان روستایی و عشایری برای شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از بخش کشاورزی دانستند.

در ادامه غلام مرشد محمد، معاون بانک در خصوص نحوه فعالیت های این موسسه را برای گسترش سرمایه گذاری ها و فعالیت های تجاری برای حضار تبیین کردند. در ادامه لینک فایل ارائه شده توسط ایشان قرار داده شده است.

https://sfida.ir/fa/wp-content/uploads/2022/11/Iran-Presentation.ppt-Nov.pptx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *