انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق منابع طبیعی استان سمنان

نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجید افرادی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به پیشنهاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جناب عالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان اسفراین می نمایم.

مورد تاکید است، رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و همچنین تقویت تعاملات با تشکلها، تعاونی های بخش منابع طبیعی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و مساعدت رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش منابع طبیعی آن استان در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای هیات مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *