چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ www.sfida.ir

انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق منابع طبیعی استان سمنان


نماینده شرکت مادر تخصصی در هيات مديره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجید افرادی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هيات مديره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنايت به پيشنهاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و با استناد به ماده 110 لايحه اصلاحي قانون تجارت، جناب عالي را به عنوان نماينده اين شركت در هيات مديره صندوق حمايت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان اسفراین مي نمايم.

مورد تاکید است، رعايت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و ساير قوانين و مقررات مربوطه و همچنين تقویت تعاملات با تشكلها، تعاوني های بخش منابع طبیعی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و مساعدت رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، در جهت افزايش توانايي ها و رسيدن صندوق به جايگاه شايسته در توسعه بخش منابع طبیعی آن استان در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفيق روز افزون براي جنابعالي و اعضاي هيات مديره صندوق از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.»



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.