امضای قرارداد پروژه تامین مالی تاسیس صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در لرستان

 

به گزارشروابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، در این مراسم سرکار خانم مافی مشاور صندوق توسعه کارآفرینی کشور و مدیر پروژه ملی طرح توسعه حمایت از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی گفت: بر اساس این برنامه تعداد ۳۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در حوزه‌های روستایی و تعداد ۵ صندوق در حوزه عشایری ایجاد می‌شود.

وی هدف از تشکیل این صندوق‌ها را توانمندسازی، بهبود معیشت و توسعه اشتغال زنان روستایی و سهولت در دسترسی آنان به منابع مالی در قالب این طرح عنوان کرد.

در ادامه دکتر مومووندی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان لرستان گفت: بر اساس این برنامه وظایف تسهیل‌گری، آموزش، سازماندهی و تشکیل صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی با مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان است.

وی ادامه داد: همچنین وظایف تامین منابع مالی و تسهیلاتی با صندوق کارآفرینی امید است و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان لرستان نیز عامل اجرای برنامه در سطح استان خواهد بود.

 

گفتنی است؛ در این نشست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر عامل صندوق توسعه بخش کشاورزی استان لرستان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *