چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ www.sfida.ir

امضای قرارداد پروژه تامین مالی تاسیس صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در لرستان


قرارداد تفاهم‌نامه پروژه تامین مالی تاسیس صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در لرستان امضا شد.

 

به گزارشروابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، در این مراسم سرکار خانم مافی مشاور صندوق توسعه کارآفرینی کشور و مدیر پروژه ملی طرح توسعه حمایت از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی گفت: بر اساس این برنامه تعداد 30 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در حوزه‌های روستایی و تعداد 5 صندوق در حوزه عشایری ایجاد می‌شود.

وی هدف از تشکیل این صندوق‌ها را توانمندسازی، بهبود معیشت و توسعه اشتغال زنان روستایی و سهولت در دسترسی آنان به منابع مالی در قالب این طرح عنوان کرد.

در ادامه دکتر مومووندی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان لرستان گفت: بر اساس این برنامه وظایف تسهیل‌گری، آموزش، سازماندهی و تشکیل صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی با مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان است.

وی ادامه داد: همچنین وظایف تامین منابع مالی و تسهیلاتی با صندوق کارآفرینی امید است و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان لرستان نیز عامل اجرای برنامه در سطح استان خواهد بود.

 

گفتنی است؛ در این نشست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر عامل صندوق توسعه بخش کشاورزی استان لرستان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها حضور داشتند.



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.