برگزاری کارگروه هماهنگی مدیران عامل صندوق های شهرستانی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در ابتدای جلسه علی نقی حیدریان، نماینده و ناظر شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران عامل صندوق های شهرستان ها، این کارگروه را به عنوان هماهنگ کننده اقدامات صندوق های استان و یک نقطه عطف در عملکرد صندوق ها توصیف کرد و گفت: با ادامه این جلسات صندوق های شهرستانی و مرکز استان در انجام وظائف و خدمت رسانی به بخش کشاورزی ارتقا می یابند و به روز رسانی خود را حفظ می نمایند .

در ادامه، اعضا موارد مختلف را مورد بحث و بررسی قرار داده اند و تصمیماتی را اتخاذ کردند از جمله محمد اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به عنوان دبیر جلسات مشخص شد و مقرر شد تا پایان سال سه کلاس آموزشی در مورد مدیریت مالی، حسابداری مالیاتی و بیمه ای و آشنائی با نظام بانکی، عقود اسلامی و انواع تسهیلات برگزار شود.

همچنین مقرر شد مدیران عامل پیشنهادهای خود را به عنوان دستور کار کارگروه به دبیر ارائه و با اولویت در دستور کار جلسات بعدی قرار گیرد و حتی الامکان یکی از مدیران صندوق مادر به عنوان مهمان به جلسه دعوت شود و موارد حوزه کاری خود را ارائه دهد .

گفتنی است به جهت استفاده بهینه از منابع مالی صندوقها مقرر شد سه بانک به عنوان بانک های عامل شناسائی شوند تا در آینده تمام حسابها در این سه بانک متمرکز شود، بدین منظور مقرر شد در جلسات از مدیران بانک های مختلف دعوت شود تا خدمات بانکی خود را به جلسه ارائه تا در آینده تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

در ادامه مجید غلامی، معاون مدیر مالی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نقطه نظرات خود را درخصوص نحوه چگونگی بستن حسابها در پایان دوره مالی یکساله ارائه کرد و همچنین به سوالات و ابهامات مدیران پاسخ داد.

همچنین مدیران عامل توقعات و انتظارات خود را از بانک کشاورزی اعلام کردند و حاتمی، مدیر بانک کشاورزی استان سمنان و معاون و کارشناسان وی که مهمان جلسه بودند، به آنها پاسخ داد و گفت: اوراق مشارکت بانک با نرخ سود روز شمار ۲۰% وجود دارد و در‌ آینده نزدیک اوراق مشارکت با سود روز شمار ۲۲% ارائه می شود.

وی افزود: مقرر شد در تمامی شعبه های بانک کشاورزی که صندوق های شهرستان و استان حساب دارند، یک مدیر حساب مخصوص مشخص و به صندوق ها معرفی شود که تمام امور مربوط به صندوقها را انجام دهد.

حاتمی تصریح کرد: تسهیلات به خود صندوق ها با تایید شرکت مادر تخصصی انجام می شود و تسهیلات به بهره برداران که عضو صندوق ها نیز هستند با معرفی صندوق انجام میشود .

گفتنی است در این جلسه مجید غلامی، معاون مدیر مالی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجتبی قزلو، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار، مرتضی علیزاده، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان، محمد سنائی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آرادان، نصیر صائمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان میامی، محمد اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، سید هادی سیادتپور، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان، حسین علیپوران، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر و حبیب حسین پور، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شاهرود حاضر بودند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *