چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ www.sfida.ir

برگزاری کارگروه هماهنگی مدیران عامل صندوق های شهرستانی استان سمنان


نخستين جلسه هماهنگي مديران عامل صندوق هاي حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستاني استان سمنان در ساعت 9 صبح يكشنبه 18 آبان ماه در سالن جلسات سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان با حضور مدیران عامل صندوق ها تشكيل شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در ابتداي جلسه علی نقی حيدريان، نماينده و ناظر شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در صندوق هاي حمایت از توسعه بخش كشاورزي استان سمنان ضمن تقدير و تشكر از حضور مديران عامل صندوق هاي شهرستان ها، اين كارگروه را به عنوان هماهنگ كننده اقدامات صندوق هاي استان و يك نقطه عطف در عملكرد صندوق ها توصيف کرد و گفت: با ادامه اين جلسات صندوق هاي شهرستانی و مرکز استان در انجام وظائف و خدمت رساني به بخش كشاورزي ارتقا می يابند و به روز رساني خود را حفظ می نمايند .

در ادامه، اعضا موارد مختلف را مورد بحث و بررسي قرار داده اند و تصميماتی را اتخاذ کردند از جمله محمد اكبري، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به عنوان دبير جلسات مشخص شد و مقرر شد تا پايان سال سه كلاس آموزشي در مورد مديريت مالي، حسابداري مالياتي و بيمه اي و آشنائي با نظام بانكي، عقود اسلامي و انواع تسهيلات برگزار شود.

همچنین مقرر شد مديران عامل پيشنهادهاي خود را به عنوان دستور كار كارگروه به دبير ارائه و با اولويت در دستور كار جلسات بعدي قرار گيرد و حتي الامكان یکی از مديران صندوق مادر به عنوان مهمان به جلسه دعوت شود و موارد حوزه کاری خود را ارائه دهد .

گفتنی است به جهت استفاده بهينه از منابع مالي صندوقها مقرر شد سه بانك به عنوان بانك هاي عامل شناسائي شوند تا در آينده تمام حسابها در اين سه بانك متمركز شود، بدين منظور مقرر شد در جلسات از مديران بانك هاي مختلف دعوت شود تا خدمات بانكي خود را به جلسه ارائه تا در آينده تصميم گيري لازم صورت گيرد.

در ادامه مجید غلامي، معاون مدير مالي شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش كشاورزي نقطه نظرات خود را درخصوص نحوه چگونگي بستن حسابها در پايان دوره مالي يكساله ارائه کرد و همچنين به سوالات و ابهامات مديران پاسخ داد.

همچنین مديران عامل توقعات و انتظارات خود را از بانك كشاورزی اعلام کردند و حاتمی، مدير بانك كشاورزي استان سمنان و معاون و كارشناسان وی که مهمان جلسه بودند، به آنها پاسخ داد و گفت: اوراق مشاركت بانك با نرخ سود روز شمار 20% وجود دارد و در‌ آينده نزديك اوراق مشاركت با سود روز شمار 22% ارائه مي شود.

وی افزود: مقرر شد در تمامي شعبه هاي بانك كشاورزي كه صندوق هاي شهرستان و استان حساب دارند، يك مدير حساب مخصوص مشخص و به صندوق ها معرفي شود كه تمام امور مربوط به صندوقها را انجام دهد.

حاتمی تصریح کرد: تسهيلات به خود صندوق ها با تایید شرکت مادر تخصصی انجام مي شود و تسهيلات به بهره برداران كه عضو صندوق ها نيز هستند با معرفي صندوق انجام میشود .

گفتنی است در این جلسه مجيد غلامي، معاون مدير مالي شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش كشاورزي، مجتبي قزلو، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان گرمسار، مرتضي عليزاده، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان دامغان، محمد سنائي، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان آرادان، نصير صائمي، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان ميامي، محمد اكبري، مديرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي استان سمنان، سيد هادي سيادتپور، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان سمنان، حسين عليپوران، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان مهديشهر و حبيب حسين پور، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزي شهرستان شاهرود حاضر بودند. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.