جلسه شرکت مادرتخصصی و سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، ضمن تشریح فعالیت های شرکت مادرتخصصی مانند تاسیس ۱۷۱ صندوق توسعه بخش کشاورزی متشکل از ۸۴۰۰ تعاونی و بیش از ۱۵۰ هزار تولید کننده بخش، منابع مالی در صندوق ها را نیازی اساسی خواند. وی همچنین فعالیت صندوق ها را توسعه و به دست مردم برای مردم توصیف کرد و از سید سجاد حسینی، سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی خواست تا با فعالیتی جهادی، فعالیت های بخش کشاورزی را رسانه ای کند.

سجاد حسینی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، ضمن تشریح برنامه های مرکز در راستای ایجاد تعامل بیشتر با واحد های ستادی و استانی، آمادگی مرکز را برای همکاری با شرکت مادر تخصصی اعلام کرد. وی با اشاره به نیاز وزارت جهت آکاهی رسانی بیشتر فعالیت های آن برای عموم مردم، گفت: جهاد رسانه ای در وزارت می تواند روشنگری در مردم برای اقدامات موثر جهاد کشاورزی ایجاد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *