به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان؛ جلسه بررسی برنامه و بودجه اصلاحی و پیشنهادی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی و حمایت از توسعه منابع طبیعی استان کرمان، با حضور عادل محبوبیان و سمیرا محمدی، مدیر و معاون برنامه ریزی و تجهیز منابع شرکت مادر تخصصی، نمایندگان و مدیران عامل صندوق های حمایتی و کارشناسان مالی مربوطه، در محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان برگزار گردید.
در این جلسه، مدیران عامل صندوق های حمایتی، گزارشی از وضعیت بودجه پیشنهادی سال مالی ارائه نمودند و با اشاره به جایگاه صندوق ها در بخش کشاورزی نکاتی را بیان کردند.
در ادامه عادل محبوبیان ضمن تقدیر از گزارشات اراوه شده توسط مدیران عامل، بودجه اصلاحی و پیشنهادی هر صندوق را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این جشنواره با پخت انواع غذاهای محلی و سنتی همچون نان های محلی، حلواها، انواع خورشت و … هنر آشپزی زنان روستایی منطقه به نمایش گذاشته شد و بیش از ۲۰ نوع غذا پخت شد و در معرض داوری قرار گرفت. هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه استفاده از غذاهای سالم و با کیفیت بود.

در حاشیه برگزاری این آئین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه سال زراعی در هرمزگان از شهریور ماه آغاز گردیده و تا آخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت افزود بیش از ۳۰ نوع محصول در استان کشت می گردد که عمدتا گوجه فرنگی، پیاز، هندوانه، بادمجان، گندم، خیار و فلفل است.
در ابتدای همایش، دراجی مدیر عامل صندوق شهرستان جهرم و خفر ضمن گزارش کامل از فعالیت و خدمات شاخص صندوق، مشکلات و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد اهداف صندوق ارائه نموده و تاکید کرد صندوق های حمايت از توسعه بخش کشاورزی در راستای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی باید توسط مسئولین بویژه مسئولین شهرستان حمایت شود.