بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی استان کرمان از مزارع شهرستان ارزوئیه

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این صندوق، از مزارع شهرستان ارزوئیه و فعالیت های سهامداران صندوق، در ۲۵ مهر سال جاری، بازدید نمودند. این بازدید با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و جمعی از کارشناسان مربوطه، انجام شد.

در این روند، ایستگاه بوجاری و پروسس بذر گندم اتحادیه تعاونی روستایی استان که از سهامداران صندوق می باشد بازدید شد.

در سال قبل از محل اعتبارات داخلی صندوق حمایت از توسعه بخش  کشاورزی استان کرمان مبلغ ۹۴ میلیارد ریال جهت تامین و تولید گندم بذری تسهیلات پرداخت شده است.

در ادامه از سایت و فعالیت های اتحادیه تعاونی های شهرستان ارزوئیه و اتحادیه تعاونی تولید استان در خصوص خرید و فرآوری محصول پنبه و تولید ملهوج بازدید بعمل آمد.

در همین رابطه بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از منابع داخلی صندوق به اتحادیه فوق پرداخت گردیده است. همچنین از محل توافق نامه عاملیت تحت عنوان توانمندسازی تعاونی ها مبلغ ۵ میلیارد ریال تسهیلات تلفیقی پرداخت گردیده که اتحادیه تعاونی تولید استان نسبت به خرید یک دستگاه تسطیع هوشمند (اسپریکر) اقدام نموده و دستگاه فوق در انبار اتحادیه نگهداری شده است. در پایان نیز از مزارع ذرت خسارت دیده از آفت کرم برگ خوار پائیزه بازدید بعمل آمد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *