اولین جلسه کارگروه روابط عمومی شرکت مادرتخصصی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه حاضرین در ارتباط با مسائل و مشکلات روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گفتگو کردند و پیشنهادات ارائه شده برای بهبود عملکرد این واحد ارائه و بررسی شد.
ابتدا علی درجانی، عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی، ضمن بیان هدف تشکیل کارگروه، سه حوزه روابط عمومی، مستند سازی و روابط بین الملل را در حیطه فعالیت های این کارگروه خواند. وی از اهمیت اطلاع رسانی به جامعه هدف با رفتارهای متفاوت و چگونگی ایجاد سرمایه های اجتماعی برای سازمان های ذیربط و تصمیم سازی برای مدیران توسط روابط عمومی گفت.
او پیشنهاد کرد برای افزایش کارایی رابطین روابط عمومی و صندوق ها، جلسات آموزشی برگزار شود.
در ادامه حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت، گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط واحد تحت نظر خود را ارائه داد.
سپس اعضای کارگروه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند. از جمله این پیشنهادات ترجمه درگاه اینترنتی شرکت به زبان های مختلف، تهیه برنامه ای مدون برای فعالیت های روابط عمومی، تعیین مسئولی برای فعالیت در این حوزه در هر صندوق حمایت از بخش کشاورزی و تخصیص دادن بخشی از درگاه اینترنتی شرکت مادرتخصصی برای معرفی صندوق ها بود.