‎ ‎برگزاری کارگاه آموزشی معیارهای بهره وری در شرکت مادرتخصصی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این کارگاه آموزشی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، روسای اداره ها و کارشناسان شرکت مادرتخصصی و با استادی دکتر علی رجب زاده  در محل سالن جلسات از ساعت  ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ برگزار شد.

 

گفتنی است؛ دکتر علی رجب زاده، دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس، عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع و بهره وری و  معاون آموزشی مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، مدرس دانشگاه های تهران و تربیت مدرس در این نشست درباره مفاهیم و تعاریف بهره وری، رویکرهای مختلف در بهره وری ، عوامل مؤثر در بهره وری ، بهره وری از منظر دیدگاههای تکنیکی و چرخه  مدیریت بهره وری و شاخصهای عمومی و اختصاصی و یژگیهای آنها و…   انواع بهره وری و چگونگی درنظر گفتن جایگاه بهره وری در هر سازمان سخن گفت.

 

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و حاضران دیدگاه های خود را نسبت به چگونگی انجام و اندازه گیری بهره وری در صندوق های غیردولتی و شرکت مادر بیان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

همچنین سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با تشکر از حضور دکتررجب زاده این جلسه را پلی برای علمی عمل کردن شرکت در راستای استراتژی رشد و توسعه عنوان کرد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *