چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ www.sfida.ir

‎ ‎برگزاری کارگاه آموزشی معیارهای بهره وری در شرکت مادرتخصصی


جلسه کارگاه آموزشی با محوریت «معیارهاي بهره وری در سازمان» در شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز شنبه 14 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ این کارگاه آموزشی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، روسای اداره ها و کارشناسان شرکت مادرتخصصی و با استادی دکتر علی رجب زاده  در محل سالن جلسات از ساعت  8:30 الی 10:30 برگزار شد.

 

گفتنی است؛ دکتر علی رجب زاده، دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس، عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع و بهره وری و  معاون آموزشی مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، مدرس دانشگاه های تهران و تربیت مدرس در این نشست درباره مفاهیم و تعاریف بهره وری، رویکرهای مختلف در بهره وری ، عوامل مؤثر در بهره وری ، بهره وری از منظر دیدگاههای تکنیکی و چرخه  مدیریت بهره وری و شاخصهای عمومی و اختصاصی و یژگیهای آنها و...   انواع بهره وری و چگونگی درنظر گفتن جایگاه بهره وری در هر سازمان سخن گفت.

 

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و حاضران دیدگاه های خود را نسبت به چگونگی انجام و اندازه گیری بهره وری در صندوق های غیردولتی و شرکت مادر بیان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

همچنین سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با تشکر از حضور دکتررجب زاده این جلسه را پلی برای علمی عمل کردن شرکت در راستای استراتژی رشد و توسعه عنوان کرد. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.