گزارش وضعیت عملکرد شش ماهه اول سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان؛ به گفته مدیر عامل این صندوق یکی از مهم ترین اهداف صندوق، حمایت و پشتیبانی مالی از سهامداران بوده و می باشد. در این راستا صندوق در حمایت از سهامداران عملکرد قابل فبولی دارد که صورت مختصر به آن اشاره  می کنیم.

۱- از آنجایی که در سال قبل بحث تنظیم بازار میوه شب عید توسط دولت به بخش خصوصی واگذار شد لذا این صندوق با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۱۲۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال به اتحادیه تعاونی روستایی استان کرمان در تنظیم بازار میوه مشارکت نموده و مقدار ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب درختی توسط صندوق خریداری و توزیع شده است.

۲- با توجه به  افت قیمت مرغ در سال قبل و تکلیف اعلام شده از سوی وزارتخانه و شرکت مادر تخصصی این صندوق اقدام به دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از قبیل اعتبارات کمک های فنی و اعتباری به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نموده و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت مادر تخصصی جهت خرید نهاده های کشاورزی به صورت تسهیلات پرداخت نموده است.

۳- پرداخت تسهیلات به سهامداران صندوق در شش ماهه اول سال مالی تا ۱۴۰۲/۳/۳۱ جهت خرید نهاده های کشاورزی و دامی  مبلغ ۹۵۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به میزان تقریبا ۲۰۱۳۰ تن پرداخت شده است.

۴- در پرداخت کمک های بلا عوض آبیاری تحت فشار به تعداد ۱۴۰ پرونده آبیاری، مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و بازسازی قنوات به تعدا ۱۷۰ پرونده و مبلغ ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پرداخت شده است.

امیدواریم با کمک خداوند متعال و نگاه ویژه مسئولین محترم بتوانیم در این زمینه قدم های بهتر و موثرتری در آینده داشته باشیم.

لازم به توضیح می باشد که صندوق حمایت از توسعه  بخش کشاورزی استان کرمان بدون هیچ چشم داشتی در خدمت رسانی به سهامداران محترم همیشه پیش قدم بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *