کمک به بانوان کشاورز توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهریار

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار گفت: این صندوق به منظور کمک و انجام سرمایه گذاری برای ایجاد و توسعه صنایع و فرصت های بیشتر کشاورزی برای بانوان، نخستین جلسه تشریح اهداف و فرایند کارآفرینی و توانمندسازی بانوان شهریار را در روز سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۳۹۶ برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ غلامرضا رهنما، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار افزود: این صندوق به منظور کمک و انجام سرمایه گذاری برای ایجاد و توسعه صنایع و فرصت های بیشتر کشاورزی برای بانوان سهام دار و غیرسهام در صندوق؛ نخستین جلسه تشریح اهداف و فرایند کارآفرینی و توانمندسازی بانوان شهریار را در روز سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۳۹۶ در سالن جلسات تعاونی انقلاب شهریار برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه بر روی اندیشیدن راهکاری برای حفظ ارزش محصولات کشاورزی تولید شده توسط بانوان کشاورز با بهره مندی از ظرفیت های بسیج سازندگی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار به ویژه برای فعالیت صنایع تبدیلی خانگی از جمله میوه خشک کنی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه خانم درخشان، مسئولین انجمن بانوان انقلاب شهریار و آقای امانی، معاون بسیج سازندگی و کارشناسی قرارگاه جهاد اقتصادی شهریار۳ نیز حضور داشتند.                                                                      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *