کارگروه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی منطقه ۵ کشور

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه در بخش کشاورزی استان کرمان؛ کارگروه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی منطقه ۵ کشور با حضور مدیران شرکت مادرتخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی و خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان، ۱۴ آذر سال جاری در کرمان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل صندوق کرمان ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار در گردهمایی منطقه ای ۵ به صورت خلاصه گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی استان و صندوق توسعه خدمت حضار در جلسه ارائه نمود.

سپس علیرضا رئیسی، معاونت محترم امور مجامع شرکت مادرتخصصی نکاتی را درخصوص کارگروه گردهمایی دوره اول که در استان خراسان رضوی برگزار شده بود بیان نمود و بعد از آن مدیران صندوق های منطقه ۵ نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نموده و پس از بحث و بررسی و ارائه مسائل و مشکلات در کارگروه سرمایه گذاری تسهیلات و کارگروه بازرگانی و تجارت تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

۱- صندوق استان خراسان رضوی به عنوان دبیر منطقه ۵، صندوق استان خراسان جنوبی به عنوان دبیر کارگروه تسهیلات و سرمایه گذاری و صندوق استان صندوق سیستان و بلوچستان به عنوان دبیر کارگروه بازرگانی و تجارت انتخاب شدند.

۲- مقرر گردید میزبان جلسه بعدی نیز با توجه به شرایط آب و هوایی نیز انتخاب گردد.

۳- با توجه به آیین نامه تسهیلات و سرمایه گذاری و عقود قراردادها و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق صندوق ها مقرر گردید کارگروه حقوقی و قوانین و مقررات نیز به دبیری استان کرمان تشکیل گردد.

۴- مقرر گردید دبیر کارگروه بازرگانی به منظور جمع آوری آمار و اطلاعات لازم مکاتبه ای با صندوق های منطقه ۵ در خصوص محصولات و نهاده های استراتژیک و تعیین تقویم زمانی محصولات انجام دهد.

۵- با توجه به اینکه در صندوق های منطقه ۵ فقط صندوق استان کرمان دارای شرکت خدمات بازرگانی می باشد و در حال حاضر نیز فعال است و دارای کارت بازرگانی می باشد مقرر گردید با پیشنهادات و برنامه ریزی های لازم از ظرفیت های بازرگانی (داخلی و خارجی) برای پیشبرد اهداف بازرگانی صندوق ها استفاده گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *