پیام تبریک نوروزی سال ۹۵ رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی

سید عبدالکریم رضوی اردکانی؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی فرا رسیدن نوروز باستانی سال ۹۵ و بهار طبیعت را تبریک گفت. 

وی گفت: بهار طبیعت در راه است؛ با ظهور و بروز بهار فرح بخش، دل ها را به نور ایمان برافروزیم. به لطف الهی سالی را که در کنار شما یاران همدل و همراه در فراز و نشیب ها سپری کردیم، حاکی از نشاط، تلاش و پویایی در صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی بوده است.

رضوی اردکانی افزود: رجاء واثق دارم که در سال جدید که با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی‌بدیل تمام جهانیان نیز همراه شده است، روح ایمان، ابتکار، خلاقیت و نوآوری و خدمت در وجود همکاران صدیق و پرتلاشی چون شما مایه پیشرفت و تعالی صندوق های غیردولتی و جامعه اسلامی مان خواهد شد؛ پس دست ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم، گام‌های استوار را در تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداریم.

وی اظهار داشت: همچنین انتظار داریم در سال جدید نیز در انجام تعاملات مستمر با یکدیگر و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه ها در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته همچنان در سرلوحه برنامه کاری صندوق ها قرار گیرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزیتصریح کرد: امیدوارم در پرتو عنایات و برکات الهی، نورزوتان همواره با کامیابی قرین بوده و سالی توأم با مسرت، سلامت و موفقیّت در پیش رو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *