پرداخت ۵۰۳ فقره تسهیلات و انجام فعالیتهای اثر بخش توسط صندوق شهرستان اسلامشهر

هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسلامشهر در خصوص انجام  فعالیت های اثربخش و پرداخت  ۵۰۳ فقره تسهیلات در زیربخش زراعت، باغبانی، دام و طیور، آبزیان، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، علیرضا اشرفی، عضو هیات مدیره، شهریار رستمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات، رحیم نظری گوران، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری، داریوش اعرابی، مدیر امورمجامع و نمایندگان، علی قاسمی، مدیر برنامه ریزی و تجهیز منابع و علیرضا رئیسی، رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با علی فتحی نوران، مدیرعامل، هادی اعظمی، داودد نوری،محمدرضا هادیپور و حبیب اله رحیمی اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسلامشهر و محمد محمدخان تهرانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تهران دیدار و گفت وگو کردند.

محمدرضا هادیپور، عضو هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسلامشهر در این دیدار گفت: سرمایه این صندوق مبلغ  سه میلیارد و ۶۱ میلیون ریال وتعداد اعضا صندوق ۲۰۶ عضو است

وی افزود: همچنین از ابتدا تاکنون  ۵۰۳ فقره تسهیلات پرداخت شده که ۲۶۸ فقره تسهیلات به زیربخش زراعت، ۴۷ فقره تسهیلات به زیربخش باغبانی، ۱۵۶ فقره تسهیلات به زیربخش دام و طیور، ۷ فقره تسهیلات به زیربخش آبزیان،  ۷ فقره تسهیلات به زیربخش مکانیزاسیون و ۶ فقره تسهیلات به زیربخش صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

هادیپور همچنین از خرید دفتر صندوق به مساحت ۹۶ متر با موقعیت مناسب در شهر اسلامشهر خبر داد و گفت: تامین پرداخت  ۲۰۰/۱ میلیارد تومان برای خرید گندم و جو مازاد کشاورزان و تحویل به دامداران عضو در قالب تسهیلات ۴ ماهه و حمایت از  تنظیم بازار میوه شب عید به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و عرضه ۲۵۶ تن سیب و پرتقال ,تامین نقدینگی به تعاونی تولید قائمیه برای تامین بذر ذرت، کمک به تجهیز دستگاه چاپر برای برداشت ذرت شهرستان و پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان به تعداد ۱۲ موردبرای مکانیزاسیون شهرستان از فعالیت های اثربخش این صندوق در طول مدت فعالیت خود بوده است.

ارزش صندوق به پولش نیست بلکه به اعتماد مردم است

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هم در جمع بندی سخنان اعضا گفت: از فعالیتهای خوبی که در صندوق انجام شده است، تشکر می کنم. چرا که ارزش صندوق به پولش نیست بلکه به اعتماد مردم است.

وی افزود: پول هر چقدر اندک اگر به موقع، به جا و سریع پرداخت شود، ارزش پول چند برابر می شود. از طرفی هدف صندوق کسب سود نباید باشد. هدف وقتی مقدس باشد خداوند سود آن را می دهد و این وعده خداوند است. خدمت رسانی صندوق مختص سهامداران صندوق است که در صندوق سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین در فعالیت های صندوق نگاه به جلو داشته باشید.

 

رضوی اردکانی تصریح کرد: گزارش فعالیتهای خوب صندوق را با گروه تلویزیونی جهاد هماهنگ کنید تا از رسانه ملی انعکاس یابد. همچنین کارگروه رشد و توسعه صندوق تشکیل شود. از سوی دیگر رعایت مفاد آئین نامه های صندوق مورد تاکید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *