پرداخت ۲۳ میلیاردو ۲۳ میلیون ریال تسهیلات در دی ماه توسط صندوق استان خراسان جنوبی

   

در راستای حمایت از فعالیتهای توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی مبلغ۲۳ میلیارد ۲۳ میلیون ریال توسط صندوق این استان درقالب ۲۰ فقره تسهیلات در زیربخش های مختلف کشاورزی اختصاص یافت .

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛احمد بهیاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی درخصوص تسهیلات پرداخت شده گفت: در راستای حمایت از فعالیتهای توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی در دی ماه امسال مبلغ۲۳ میلیارد ۲۳ میلیون ریال توسط صندوق این استان درقالب ۲۰ فقره تسهیلات در زیربخش های مختلف کشاورزی بهره مند شده اند .

وی افزود :  معرفی به بانک متقاضیان برای اخذ تسهیلات از محل معدل حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران به تعداد ۲ فقره به مبلغ ۸۲۸ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد  از تسهیلات مذکور برای معرفی بیش از ۲۲۰ نفر  از اعضای صندوقهای خرد زنان روستایی از جمله اقدامات یاد شده می باشد .

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبیاظهار داشت: هزینه کرد اعتبار آبیاری تحت فشار به تعداد ۱۹ پرونده به مبلغ سه میلیارد و ۱۶۴  میلیون ریال و هزینه کرد یارانه انجام امورکارشناسی گیاه پزشکی به تعداد یک پرونده به مبلغ  109 میلیون ریال می باشد که توسط این صندوق انجام شده است .

وی از برگزاری کارگاه آموزشی اسناد خزانه اسلامی با حضور صندوق های شهرستانی استان خراسان جنوبی و نماینده شرکت کارگزار بورس در صندوق استان خبر داد و گفت: جلسه بررسی مشکلات صندوق های حمایت از فعالیتهای زنان روستایی استان نیز با حضور کارشناسان ازصندوق مادرتخصصی در محل صندوق استان برگزار شد.

بهیاری از برگزاری جلسه طرح تاسیس صندوق شهرستانهای گناباد و بجستان با حضور نمایندگان مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستانها  خبر داد و تصریح کرد: همکاری در بررسی صورتهای مالی صندوقهای شهرستانی و زنان روستایی استانی نیز از جمله اقدامات صندوق است.

وی با اشاره به پرپایی جلسات با موضوع بررسی تکمیل زنجیره تولید و بازار محصول زعفران اعلام کرد : این جلسات باهدف انجام بررسی های کارشناسی در  حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی صورت می گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *