پرداخت مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی در سه ماهه سال ۹۶

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان گفت: این صندوق در سه ماهه اول سال ۹۶ مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمد علی حسین سعیدی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان با بیان این خبر گفت: این صندوق در سه ماهه اول سال ۹۶ در راستای سیاستهای شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نسبت به اجرای زنجیره حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان طی سه مرحله به غیر از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سهامداران، در اجرای الگوی ارائه خدمت ورود کرده که موفقیت و رضایتمندی بهره برداران را به دنبال داشته است.

سعیدی تصریح کرد: در راستای تأمین کود و سم مورد نیاز شرکت تعاونی پسته کاران شهرستان با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، تأمین و خرید بذر اصلاح شده ذرت علوفه ای با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی به مبلغ ۷۰۰میلیون ریال و تأمین جو موردنیاز شرکت تعاونی دامداران با همکاری آن تعاونی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان اظهار داشت: این صندوق طرح های آماده و قابل اجرایی در دست اقدام دارد و در صورت تأمین اعتبار انشاء الله اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *