پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۴ ‏‎ ‎توسط صندوق قاینات

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛عقیل غائبی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قائنات درباره گزارش عملکرد شش ماه اول سال ۹۴ گفت:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در ۲۱۲ فقره به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۵۵۱ هزرار و ۷۶۱ ریال، پرداخت تسهیلات ضروری در غالب ۱۷ فقره به مبلغ دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال و پرداخت تسهیلات براساس معدل حساب صندوق در غالب ۱۷ فقره به مبلغ دو میلیارد . ۶۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: ما انعقاد قرارداد با مدیریت جهاد کشاورزی در بحث نهال هم وارد شدیم و به مبلغ  پرداخت یارانه نهال به مبلغ ۲۶۳ میلیون ریال تسهیلات ارائه کردیم و سپس با انعقاد قرارداد ارائه خدمات گیاهپزشکی با مدیریت جهاد کشاورزی هم  مبلغ ۳۱۸ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کردیم.

غائبی با اشاره به انعقاد قرارداد آبیاری تحت فشار با مدیریت جهاد کشاورزی به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال گفت: این مبلغ تامین شده است و در صندوق در حال پرداخت آن به بهره برداران بخش کشاورزی است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قائنات درباره افزایش سرمایه در مرحله دوم  گفت: تاکنون توسط بهره برداران بخش کشاورزی مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰  میلیون ریال برای افزایش سرمایه تامین شده است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *