چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۱ www.sfida.ir

پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۴ ‏‎ ‎توسط صندوق قاینات


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قاینات گفت: این صندوق از ابتدای سال 94 تاکنون تسهیلاتی خوبی با نرخ کارمزد مناسب به بهره برداران بخش کشاورزی این استان به مبلغ حدود 17 میلیارد ریال با توجه به سرمایه 20 میلیارد ریالی خود پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومي و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛عقيل غائبي، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قائنات درباره گزارش عملکرد شش ماه اول سال 94 گفت:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در 212 فقره به مبلغ 10 میلیارد و 382 میلیون و 551 هزرار و 761 ریال، پرداخت تسهیلات ضروری در غالب 17 فقره به مبلغ دو میلیارد و 310 میلیون ریال و پرداخت تسهیلات براساس معدل حساب صندوق در غالب 17 فقره به مبلغ دو میلیارد . 640 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: ما انعقاد قرارداد با مدیریت جهاد کشاورزی در بحث نهال هم وارد شدیم و به مبلغ  پرداخت یارانه نهال به مبلغ 263 میلیون ریال تسهیلات ارائه کردیم و سپس با انعقاد قرارداد ارائه خدمات گیاهپزشکی با مدیریت جهاد کشاورزی هم  مبلغ 318 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کردیم.

غائبی با اشاره به انعقاد قرارداد آبیاری تحت فشار با مدیریت جهاد کشاورزی به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال گفت: این مبلغ تامین شده است و در صندوق در حال پرداخت آن به بهره برداران بخش کشاورزی است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قائنات درباره افزایش سرمایه در مرحله دوم  گفت: تاکنون توسط بهره برداران بخش کشاورزی مبلغ 4 میلیارد و 700  میلیون ریال برای افزایش سرمایه تامین شده است. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.