وبینار مدیران شرکت مادر تخصصی با مدیران عامل و نمایندگان صندوق های حمایت از کشاورزی استانهای جنوب کشور

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی بصورت برخط با صندوقهای چهار استان جنوبی در دوشنبه هفتم آذر ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی به همراه مدیران این شرکت، مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند.

در این جلسه علیرضا دارابی، مدیر عامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان خوزستان گزارشی از فعالینها و تجارب این صندوق به اعضا جلسه دادند. ایشان هم چنین به مشکلات صندوق به خصوص در زمینه تامین منابع مالی برای افزایش سرمایه صندوق علی الخصوص سهم دولت اشاره نمودند و از شرکت مادر تخصصی تقاضای همکاری هر چه بیشتر در این زمینه کردند.

 

مهدی دوست، ضمن تقدیر از فعالتهای انجام شده، از صندوق استان خوزستات درخواست کردند که تعاملات بیشتری با صندوقهای نخصصی محصولی داشته باشند تا نجارب استان به کل کشور انتقال شود. در خصوص ارتباط با وزارت جهاد کشاورزی توضیح دادند که قرار است چند استان به عنوان نمونه انتخاب و با معاونت های مرتبط جلسه مشترک ترتیب داده خواهد  شد تا موارد بطور مستقیم مورد مذاکره قرار گیرد.

درخصوص زمین در اختیار صندوق استان نیز گفتند که می توان از آن برای ترمینال صادرات محصولات همه صندوق ها استفاده کرد و شرکت مادر تخصصی برای هماهنگی با سایر صندوق ها آماده همکاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *