همایش انگور شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان جهرم؛ اولین همایش انگور در این شهرستان، برگزار شد. در این همایش که با حضور نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جهرم و معاونین فرمانداری، معاونت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ناظر و هماهنگ کننده صندوق‌های استانی و شهرستانی، جمعی از مسئولین شهرستان و سهامداران این صندوق برگزار شد، در خصوص فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی جهرم، طرح جایگزینی انگور به جای مرکبات، معرفی ارقام زودرس و ترویج و توسعه رقم کشمشی بحث و تبادل و نظر شد.

در ابتدای همایش، دراجی مدیر عامل صندوق شهرستان جهرم و خفر ضمن گزارش کامل از فعالیت‌ و خدمات شاخص صندوق، مشکلات و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد اهداف صندوق ارائه نموده و تاکید کرد صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی باید توسط مسئولین بویژه مسئولین شهرستان حمایت شود.

در ادامه رضایی نماینده شهرستان جهرم و خفر مبلغ ۵ میلیارد ریال به صندوق توسعه کشاورزی جهرم اختصاص داد و بیان نمود صندوقی که در راستای حمایت از کشاورزان گام برمی‌دارد کار ارزشمندی انجام می‌دهد و کشاورزان وظیفه خود را در راستای آورده در این صندوق انجام داده اند. همچنین شعبانی فرماندار شهرستان جهرم ضمن قدردانی بابت برگزاری این همایش، معرفی ظرفیت صندوق شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

در پایان این همایش از ۱۳ نفر از سهامداران و بهره برداران نمونه شهرستان جهرم و خفر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *