مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان :

هدف نهایی صندوقها ورود به عرضه کشاورزی قراردادی با اجرای زنجیره های تولید است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان؛ علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و نماینده ناظر هماهنگ کننده صندوقهای شهرستانی این استان با اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان امیدیه در تایرخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
سید داوود علوی، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان امیدیه توضیحاتی از اوضاع کشاورزی منطقه، مسائل و مشکلات پیش روی کشاورزان، ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی منطقه بیان کرد.
در ادامه علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان ضمن تشکر از بهره برداران این شهرستان در مشارکت تشکیل صندوق، در خصوص افزایش سرمایه صندوق و همچنین به برخی از اهداف تشکیل صندوق پرداخت.
وی به ایجاد و حفظ اعتماد با سهامدار و نقش این سرمایه در رشد و توسعه فعالیت های صندوق اشاره کرد و درخصوص افزایش سرمایه و تلاش برای دریافت اعتبارات استانی و ملی یا هماهنگی شرکت مادر تخصصی نکاتی را بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *