نشست هم اندیشی سهام داران صندوق شهرستان شهریار با نماینده مجلس

سهام داران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار با نماینده مردم شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ ملاقات کردند.
تعداد ۷۵ تن از تولیدکنندگان برتر سهام دار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار با محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم  شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند. 
در این جلسه غلامرضا رهنما مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار درباره استفاده از ظرفیتهای قانون گذاری در مجلس و تعامل نمایندگان در تقویت صندوق های غیردولتی پیشنهاداتی ارائه کرد که با استقبال محمد محمودی شاه‌نشین مواجه شد.
وی پیشنهاد کرد: طرح پیشهادی و راهکارهای عملی در این خصوص تدوین و به وی عرضه شود تا با جلب نظر سایر نمایندگان در تحقق اهداف صندوق گام موثری برداشته شود.
همچنین پس از جلسه از روند پیشرفت فیزیکی تونل انتقال آب های سطحی غرب شهر تهران به شهریار بازدید شد چرا که این تونل قادر است روان آب های فصلی در حوزه بزرگراه همت و حکیم و آبهای جاری در رودخانه کن و… را در حوضچه آرامش احداثی در منطقه چیتگر جمع آوری کرده و سپس به تدریج و به صورت منظم به دشت شهریار انتقال دهد. 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *