نشست هم اندیشی اعضای صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق استان کهگیلویه و بویر احمد؛ جلسه متولیان بخش کشاورزی و آب با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویر احمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران تابعه سازمان جهاد کشاورزی، سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد، پنج شنبه ۰۶/۱۱/۱۴۰۱ در سالن جلسات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان برگزار شد و موارد ذیر پس از بحث و بررسی مورد تصویب کارگروه جلسه قرار گرفت.

۱- رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ضمن خوش آمدگویی و تشریح صندوق به مشکلات بهره برداران وسهامداران بخش کشاورزی را مطرح نمود.

۲- مدیر عامل صندوق استان گزارش جامعی از عملکرد صندوق در دوره های گذشته و جایگاه فعلی صندوق در بین صندوق های کشور ارائه داد. ایشان حضور استاندار، احمد زاده را در جمع سهامداران در صندوق خواستار شد. وی هم چنین عنوان نمود با دعوت از دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در صندوق استان از ظرفیت آن ها در راستای کمک به افزایش سرمایه صندوق استفاده نماییم.

۳- نماینده تشکل های سهامدار صندوق مشکلات و مسائل مربوط به حوزه بخش کشاورزی را مطرح نمود.

۴- نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مشکلات مطرح شده توسط سهامداران را جمع آوری کرده، مقرر شد جلسه ای با مدیران ذیربط برگزار نماید و هرکدام از مشکلات سهامداران را که در استان قابل حل باشد، مرتفع نماید و هرکدام خارج از اختیارات استان باشد و نیاز به اخذ مجوزات و مصوبات قانونی مجلس و یا وزارتخانه ذیربط باشد پیگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *