نشست مشترک صندوق ابهر و تاکستان برای بازاریابی محصول کشمش

نشست مشترک اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان ابهر و شهرستان تاکستان با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان درباره بازاریابی خارجی برای محصول کشمش در روز پنجشنبه ۲۲ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛در این نشست که به منظور تشریک مساعی صندوق ها و بازاریابی محصول کشمش با حضور اعضاء هیئت مدیره دو صندوق، مدیران عامل و واحدهای تخصصی دو اداره برگزار شد، گزارشی از عملکرد دو صندوق و  برنامه های پیش روی برای ارائه خدمت به سهامداران توسط روسای هیئت مدیره و مدیران عامل ارائه شد.

مسعود جانی پور، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان در این نشست گفت: در حال شروع بازاریابی خارجی برای محصول کشمش شهرستان هستیم و آمادگی همکاری لازم را نیز دارم.

مسعود زال بیگی، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان نیز گفت: با توجه به نزدیکی دو شهرستان ابهر و تاکستان از بٌعد فاصله و همچنین دارابودن محصول مشترک کشمش به مقدار زیاد در هر دو شهرستان، پیشنهاد همکاری دو صندوق با یکدیگر را دارم که امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد، چون کشمش محصولی صادراتی است دلیلی برای رقابت بین دو صندوق وجود ندارد و باید بنا برهمکاری باشد.

مجید قزوینیان، رئیس هیئت مدیره  صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان ابهر نیز از این اقدام استقبال و بیان کرد: پیشرفت صندوق تاکستان قطعا به نفع ما نیز خواهد بود.

در پایان حشمت رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان بیان کرد: کارخانه های کشمش باید جایگاه پاک کردن و فرآوری باشند و در جایگاه تاجر نباید وارد شوند.

در ادامه بازدید از ایستگاه تحقیقات انگور در شهرستان تاکستان و محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان صورت گرفت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *