نشست مدیرعامل صندوق حمایت از فرآورده های لبنی و وزیر جهاد کشاورزی


به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از فرآورده های لبنی؛ در نشستی که با تلاش و هماهنگی کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون صورت پذیرفت، اتاق تعاون ایران، میزبان وزیر جهاد کشاورزی در روز دوشنبه ۲۵ دی بود.

در این جلسه خلاصه ای از اهمیت و جایگاه اتاق های تعاون و همچنین انتظارات قانونی از وزارتخانه جهاد کشاورزی، مورد گفتگو قرار گرفت. در ادامه تعدادی از مدیران منتخب اتاق های تعاون ایران در بخش کشاورزی، مختصری از دغدغه مندی خود را بیان داشتند.

در نهایت محمدعلی نیک بخت، وزیر سازمان جهاد کشاورزی، ضمن بیان اعتقاد کامل و راسخ به تعاونی ها و کار با تعاونی ها و جایگاه صندوق ها در عرصه تولید و افزایش بهره وری، تاکید داشت که برنامه هایی برای توسعه فعالیت تعاونی ها و تعامل بیشتر با آنها در دستور کار وزارتخانه است و نیز اشاره نمود که با انتصاب مجری کشت فراسرزمینی، از تعاونی های فعال و توانا در این بحث نیز، حمایت خاص خواهد شد.

حضور امیر آزمون، مدیر عامل صندوق ملی حمایت از توسعه فرآورده های لبنی کشور در این جلسه، تاکیدی بر تعامل اتاق تعاون ایران با صندوق های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نیز اهمیت و نقش صندوق های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *