نشست ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هیئت مدیره صندوق حمایت از کشاورزی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان؛ جلسه ای با حضور محمدی، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تنی چند از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و قاسمی، مدیرعامل صندوق زنان استان در خصوص تبریک سال نو و همچنین موضوعات مرتبط با تجهیز منابع صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان تشکیل شد.

پاک سرشت، مدیرعامل صندوق، در ابتدا ضمن تشکر از محمدی جهت تخصیص مبلغ ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۳۱ بودجه سال ۱۴۰۲ کشور جهت تأمین سهم دولت در صندوق استان، خواستار بهره مندی مجدد صندوق استان از این اعتبارات در سال جاری نیز شد و در ادامه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت سرمایه صندوق،  تسهیلات پرداختی به سهامداران با کارمزد ۴ درصد در قالب سرمایه در گردش و تسهیلات ویژه از جمله حمایت از زنجیره های ارزش بخش، کشت قراردادی محصولات کشاورزی و خرید میوه شب عید و همچنین ورود به فعالیت های بازرگانی با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به اتحادیه دامداران استان جهت واردات گوشت منجمد گوسفندی بیان کرد.

مرادی، عضو هیئت مدیره صندوق استان توضیحاتی در خصوص بهره مندی آسان اتحادیه متبوعش از تسهیلات صندوق استان جهت واردات گوشت منجمد گوسفندی به میزان ۶۰ تن و لاشه گرم گوساله به میزان ۳۲ تن با قیمت مناسب جهت تنظیم بازار گوشت قرمز استان ارائه داد.

محمدی خواه، عضو هیئت مدیره صندوق استان گزارشی در خصوص بهره مندی اتحادیه متبوعش به میزان ۱۵ میلیارد ریال جهت اجرای زنجیره ارزش عسل و اثرات مثبت آن برای زنبورداران استان ارائه داد.

مدیرعامل صندوق زنان استان گزارشی در خصوص فرایند تشکیل صندوق زنان، تعداد اعضای صندوق و همچنین تسهیلات پرداختی ارزان قیمت و همچنین افتتاح کارخانه جو پوست کنی در روستای ناظم آباد قروه ارائه داد و خواستار بهره مندی صندوق زنان از اعتبارات ماده ۳۱ در سال جاری جهت افزایش سطح خدمات صندوق به زنان روستایی استان شد.

در پایان محمدی ضمن تشریح شعار سال، به تأثیر گذاری مثبت صندوق استان در خصوص بهره برداران بخش کشاورزی اشاره کرد و درخواست کرد گزارش مبسوطی از عملکرد صندوق در سال گذشته و به خصوص فعالیت های اثر بخش آن ارائه شود. وی در پایان در خصوص تأمین اعتبار از محل اعتبارات استانی برای تأمین سهم دولت در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و زنان روستایی استان کردستان قول مساعد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *