نشست با شرکت سازنده ماشین آلات صنایع غذایی ترکیه ای

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ واحد روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت و صندوق حمایت از توسعه فراورده های لبنی با شرکت ترکیه ای Muse Food Technology، روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دفتر صندوق حمایت از توسعه فراورده های لبنی با حضور مراد دورماز مدیرعامل شرکت ترک، رضاپور نماینده شرکت ترک در ایران، امیر آزمون، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فراورده های لبنی، ماشاالله کریمی از کارشناسان و حسین شاهباز سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، جلسه ای با موضوع همکاری برگزار کردند.

ابتدا شاهباز در خصوص شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از بخش کشاورزی توضیحات جامعی ارائه کرد و سپس مدیرعامل شرکت ترکیه ای، مراد دورماز از تولیدات و ظرفیت های شرکت خود چنین توضیح داد که شرکت Muse Food Technology تولید کننده ماشین آلات کارخانه های صنایع غذایی که تولیدات آن ها به شکل مایع بوده مثل شیر و محصولات آن، عرقیجات، انواع آبمیوه و … و همچنین پوره جات شامل رب گوجه فرنگی، پوره میوجات و غیره می باشد. این شرکت توانایی تولیدات ماشین آلات از ابتدای فرایند یعنی زمان دریافت مواد اولیه، خطوط انتقال و فرآیند تولید تا آخر که بسته بندی و پاکت های بسته بندی می باشد را داشته و می تواند قراردادهای کلید روشن (Turnkey) منعقد نماید. مراد دورماز اعلام کرد که در تهیه سایر ماشین آلات صنعتی نیز می تواند به صندوق های حمایت از بخش کشاورزی از شرکت های دیگر ترک و سایر کشورها کمک کند. لینک وبسایت شرکت فوق در زیر آمده است.

https://musefoodtech.com.tr/en

شرکت مادر تخصصی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با این شرکت، می تواند ارتباط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی با شرکت فوق را برقرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *