مدیرعامل صندوق استان خوزستان بر اجرای فعالیتهای اثربخش در شهرستان اندیکا تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان؛ علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و نماینده ناظر هماهنگ کننده صندوقهای شهرستانی این استان با اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اندیکا در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
مراد امامی رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اندیکا توضیحاتی از اوضاع کشاورزی منطقه، مسائل و مشکلات پیش روی کشاورزان، ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی منطقه مطالبی بیان کردند.
علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و ضمن تشکر از بهره برداران این شهرستان در مشارکت تشکیل صندوق، درخصوص افزایش سرمایه صندوق و همچنین به برخی از اهداف تشکیل صندوق پرداخت.
وی به ایجاد و حفظ اعتماد با سهامدار و نقش این سرمایه در رشد و توسعه فعالیت های صندوق اشاره کرد و همچنین نکات مهمی درخصوص حضور ادره کل بازرسی در صندوق استان بیان کرد و در این خصوص تذکراتی را برای مستند سازی و نحوه پرداخت تسهیلات و نظارتها را گوشزد .
در پایان بررسی و کنترل نظارت سیستم مالی و پرداخت تسهیلات توسط مدیر مالی صندوق استان صورت گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *